Hozzávalók
1 nagy vagy 2 kicsi cukkini
3 evőkanál olívaolaj
1-1 kávéskanálnyi száritott (vagy evőkanálnyi friss) bazsalikom és petrezselyem

bors
1 gerezd fokhagyma

Elkészítés: 

A cukkinit meghámoztam, és apró hasábokra vágtam.

Az olívaolajat egy serpenyőben felmelegítettem, beleszórtam a zöldfűszereket, rádobtam a cukkinit és kevergetve pirítottam, majd takarék lángon még egy néhány percig pároltam fedő alatt. Amikor már kezdett olyan átlátszó lenni, de még nem volt teljesen puha, megsóztam, rányomtam egy gerezd fokhagymát, még egy utolsót kavartam rajta. Tányérra halmoztam és megszórtam egy kevés frissen őrölt borssal.

 

Címkék: kaja vega fűszer cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://etelem.blog.hu/api/trackback/id/tr741488051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása